<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: DIY! Hækl en Helge

mandag den 31. januar 2011

DIY! Hækl en Helge


I den positive ånds stemning, vil jeg gerne dele en af mine selvkogte opskrifter med dem, som måtte have lyst til at prøve kræfter med Helge.

Helge er drønhamrende overinspireret af en vis lille fransk Anne Klara, men han er skrevet og fortalt af mig! Kald mig gerne kopist... Jeg er stolt af min formåen!

Du må masseproducere, importere, videresælge og eksportere alt det, du orker, du må blot ikke sælge opskriften videre - han er til fri distribution :)


Find PDF her!


Jeg bliver glad, hvis du linker til mig, når du henter opskriften, så Helge kan komme vidt omkring. Brug gerne billedet herover!


Want to crochet your own Moose???

Pattern in English here!

****************
Update:
Det nye link til opskriften finder du under fanen Free Patterns.

***
Look under Free Patterns for the updated link til Morris the Moose   

Etiketter:

96 kommentarer:

Klokken 31. januar 2011 kl. 22.09 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Hvor er den skøn! Jeg sender dig en mail straks. Ham vil jeg gerne prøve - virkelig herlig. Han vil gøre sig godt som legetøj i vores svenske hytte.

Og fedt med positive indlæg i denne tid.

Kh. Mette

 
Klokken 31. januar 2011 kl. 22.16 , Blogger Cecilie sagde ...

God fornøjelse med ham Mette:) Han tager tid, men han er det hele værd!

 
Klokken 31. januar 2011 kl. 23.02 , Blogger ditts sagde ...

Wauv! Lækker blog du har her. Skønne ting du viser frem! Jeg vil helt klart følge med her hos dig. Og jeg tror da også at jeg skal prøve ham Helga :-) Mailer dig.

Kh. Ditte

 
Klokken 31. januar 2011 kl. 23.09 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Ditte, og velkommen til.
Jeg har sendt en Helge til dig!

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 08.56 , Blogger Lene sagde ...

Øv Cecilie, jeg har endnu ikke fået lært mig at hækle, men vil gerne have opskriften til min søde veninde der kan! Og så må jeg da helt klart melde mig som læser af din blog! Ses torsdag!
/Lene

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 09.16 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Du er så sej til at (også) at hækle og strikke!! Det har jeg altså ikke lært endnu, men hvor er det skønt at se, det som du kreerer :-)
Og dejlig positiv er du også...skønt!
Jeg skriver lige navne på forfattere og titler senere, når jeg kommer hjem. Det er nogle super fede bøger og vildt inspirerende! Jeg glæder mig til at komme i gang, men desværre er der ikke så meget tid mere efter jeg er startet arbejde, men mon ikke energien kommer igen.
Ha´en god dag!
kh. Linda

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 09.37 , Blogger Cecilie sagde ...

Lene det må du se at lære dig. Det er et skønt supplement til strikkeriet:)
Glæder mig til torsdag. Der er en Helge på vej til dig!

Super Linda, og tak for roserne! Ja tiden er pludselig halveret, og når man endelig har hænderne fri i de sene aftentimer, er man næsten for træt til at sætte sig foran maskinen.
Håber, vi ses engang til syning igen.

KH Cecilie

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 10.50 , Anonymous owlicioussisters sagde ...

Hej Cecilie. Hvor er den bare fin ;) Den vil jeg også meget gerne have en opskrift på.. endnu en ting til krea to do listen... puha den er lang efterhånden ;0)
Sender dig en mail og laver et indlæg om din fine mail på vores blog :)
God dag.
Julie

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 11.05 , Blogger Unknown sagde ...

Han er virklig skøn. Jeg vil meget gerne have en opskrift og prøve kræfter med ham på et tidspunkt.
Lige nu ligger der dog en del andre ønskeprojekter og venter, men Helge må meget gerne få plads i køen.
Fortsat god dag!
Kh. Irene

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 13.56 , Blogger Julie sagde ...

Hejsa ;0)
Billedet af smukke Helge sprang lige i mine øjne ;0)
Han er herlig,ham ville jeg da gerne prøve kræfter med. Sender dig en mail og så vil jeg snuse lidt mere omkring din blog ;0)
Julie

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 14.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Uh, sådan en krealiste har jeg også Julie... Og på mystisk vis kommer der mere på, end der kommer af!

Dejligt at Helge får en plads i køen hos dig Irene. Det bliver han glad for, er jeg helt sikker på:)

Du snuser bare Julie. Skønt at du vil kigge med!

Vis endelig jeres Helger frem, hvis I får lyst!
God fornøjelse allesammen:)

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 16.40 , Blogger Camsen sagde ...

Hvor er den lækker, den skal jeg da helt klart kopiere!!

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 18.45 , Blogger Cecilie sagde ...

Kopiér du bare løs Camilla. Han er skøn!

 
Klokken 1. februar 2011 kl. 19.16 , Blogger Frk. Høiriis sagde ...

Fandt da lige vej til din skønne Helge, og ikke mindst din skønne blog.. Ham Helge vil jeg da rigtig gerne have opskriften på, han er da alt for dejlig :) Sender dig en mail :)

Kh. Frk. Høiriis

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 10.38 , Blogger Cecilie sagde ...

Kære Frk. Høiriis
Helge er på vej til dig. God fornøjelse:)

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 11.05 , Anonymous Rikke Neerup sagde ...

Nej hvor er han fin - sender dig en mail om lidt - det må bare være næste projekt.

Kh. Rikke

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 13.09 , Blogger Camsen sagde ...

Tak for opskriften Cecilie, hvor er den gennemført og flot stillet op! Jeg har givet dig en blog-award ;)

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 13.51 , Blogger Cecilie sagde ...

Der er en Helge på vej til dig Rikke... God fornøjelse med ham:)

Tusind tak for den fine tanke Camilla. Jeg tager imod den med ydmyge buk, og sætter den på i aften, når jeg har bedre tid.

Kh. Cecilie

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 15.38 , Blogger Marianne sagde ...

hej Cecile

åh ham Helge er fin .... en dejlig veninde gjorde mig opmærksom.... og ham må vi prøve :)
har sendt dig en mail og meldt mig som fast læser af din dejlige blog :)
kh♥

 
Klokken 3. februar 2011 kl. 10.27 , Blogger Kabakü sagde ...

Neiii hvor er den fin. Jeg sender dig en mail med det samme, for sådan en må jeg da lave. Vi ses hos Line på torsdag. KH Katrine

 
Klokken 3. februar 2011 kl. 11.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Helge er på vej til jer begge... Rigtig god fornøjelse med ham:)

Vi ses torsdag Katrine. Glæder mig!

Kh. Cecilie

 
Klokken 3. februar 2011 kl. 14.50 , Blogger Gitte sagde ...

Hej Cecilie.
Har lige fundet vejen til din fine blog og helge. Ville blive rigtig glad hvis du ville sende mig en kopi af opskriften. Har forsøgt at sende dig en mail, men bliver ved med at få den retur! Min mail er Hajslund@mail.dk.
Kærligst Gitte

 
Klokken 3. februar 2011 kl. 15.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Gitte
Helge er på vej til dig også!
God fornøjelse med ham:)

 
Klokken 4. februar 2011 kl. 17.41 , Blogger Lisbet Gonge Due sagde ...

Uhh hvor er den cool. Ville passe perfekt til vores entre. Må sige at jeg er inspireret og takker mange gange for at have fundet denne blog. Jeg sender dig en mail med det samme :D
Kh Fru GOnge

 
Klokken 4. februar 2011 kl. 21.12 , Blogger Karina sagde ...

Helge er bare så sej, jeg sender dig lige en mail.

 
Klokken 11. februar 2011 kl. 12.55 , Blogger stampe sagde ...

Det er netop en "Helge" der mangler på min søns værelse - send mig fluks en opskrift ;o))

Tak - du får en mail.

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 20.37 , Anonymous Johanna sagde ...

Tusen takk for oppskrift! Denne skal jeg absolutt prøve meg på å lage en gang! :D

 
Klokken 24. februar 2011 kl. 10.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Velbekomme johanna. Rigtig god fornøjelse med ham:=)

 
Klokken 3. marts 2011 kl. 09.09 , Blogger Skjevikhuset sagde ...

Så utrolig kuul!

 
Klokken 3. marts 2011 kl. 17.39 , Blogger Shamu sagde ...

Fantastisk!!! Denne skal jeg jammen meg ha på min To-do liste!
Takk for at du deler!

 
Klokken 3. marts 2011 kl. 18.38 , Anonymous Anonym sagde ...

Hei.Tøff elg.Sparer på den.Mannen og jentene til min manns søster er ivrige elg jegrere,så dette mønstret kan bli nyttig.Tusen takk.Hilsen Irene.

 
Klokken 3. marts 2011 kl. 18.52 , Blogger Cecilie sagde ...

God fornøjelse med ham piger. Jeg er glad for, at I kan bruge ham! Skriv gerne, hvis I engang får lavet ham. - så vil jeg meget gerne se dem!

Kh. Cecilie

 
Klokken 8. marts 2011 kl. 21.37 , Anonymous Heidi Clara sagde ...

Hej Cecilie,
jeg takker for opskriften :o) Den første er lavet og den næste er på vej <3 De er så über skønne, lige til at møsse med :o)
Har du mere vi skal hækle? ;o)
Hilsen
Heidi Clara

 
Klokken 13. marts 2011 kl. 23.19 , Blogger Hjertebank sagde ...

Hihi, så bra ;)

 
Klokken 18. marts 2011 kl. 21.57 , Blogger Veronica sagde ...

Fantastisk oppskrift! Her er min Helge: http://maskeformaske.blogspot.com/2011/03/goelg.html! Tusen takk for at du deler, det er utrolig generøst av deg!!:)

 
Klokken 19. marts 2011 kl. 08.05 , Blogger emerson-j sagde ...

hi, this is delightful!!! do u have pattern in english? its so cool!!!

 
Klokken 19. marts 2011 kl. 10.27 , Blogger Cecilie sagde ...

- Heidi Clara
Det er nogle fine helger, du har lavet:) Der kommer en ny opskrift inden påske. Jeg er ved at lægge sidste hånd på den.

-Hjertebank
Ja, hvem elsker ikke en Helge:)

-Veronica
Tak for kigget på din Helge. Han er super fin. Det er så skægt at se alle de versioner, der dukker op rundt omkring!

-Emerson-J
I'm working on it. Haven't had the time to translate yet, but it shouldn't be long. Will post it on Ravelry when it's done!

Hav en skøn weekend allihop/great weekend y'all!

 
Klokken 20. marts 2011 kl. 08.22 , Blogger emerson-j sagde ...

awesome!!

 
Klokken 3. april 2011 kl. 21.50 , Blogger to vrange sagde ...

Å herlighet, så kul! Jeg kan jo ikke hekle, men for Helge sin skyld skal jeg jammen gjøre en innsats for å lære!;o)

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.48 , Blogger Cecilie sagde ...

Tovrange: Helge er et super projekt at lære at hækle på. Hvis du begiver dig ud i det, og får brug for hjælp, kan du altid sende en email.

Super lækre strikkerier, du producerer:)

KH Cecilie

 
Klokken 16. april 2011 kl. 13.55 , Blogger Britta of Norway sagde ...

Takk for morsom oppskrift. Jeg har heklet Helge, og er nå igang med hans lillebror. Resultatet kan du se på bloggen min=)

 
Klokken 3. maj 2011 kl. 09.44 , Anonymous Eva sagde ...

Åh ! Hälge älskar vi,den vill jag gärna pröva att virka....har jag fattat rätt så har du ett opskrift på Norsk som du sänder via mailen

 
Klokken 3. maj 2011 kl. 09.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Eva
God fornøjelse med ham:)
Jeg har desværre ikke opskriften på norsk, men du kan hente den på engelsk, hvis det hjælper?
Kh Cecilie

 
Klokken 13. maj 2011 kl. 19.58 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

SÅ er elgen Helge også blevet en del af vores lille familie - cool at du deler den fine opskrift - hvis du vil se det færdige resultat har jeg lige lavet et indlæg :)

 
Klokken 21. maj 2011 kl. 20.19 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Hej! Jeg er faldet over din blog og denne skønne elg gennem Jeanette/Lutter Idyl. Og jeg må sige, det er kærlighed ved første blik, og min kæreste Kasper er også helt helt vild med den.
Er det noget man vil kunne give sig i kast med hvis man aldrig (som i aldrig aldrig) har hæklet, eller skal jeg alliere mig med en hækler tror du?
Skøn blog du har, du er straks tilføjet :)
mvh. Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

 
Klokken 21. maj 2011 kl. 20.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Martina
Han består primært af fastmasker (de helt almindelige hæklemasker), og så skal du kunne hækle to masker i samme maske og hækle to masker sammen.
Jeg synes, du skal kaste dig ud i det. Lån politikens hæklebog på Biblioteket, og skriv endelig, hvis du har brug for at få forklaret noget i opskriften. Han er ikke svær at hækle, men han tager tid:)
Og resultatet er bestemt noget at prale af!
Kh Cecilie

 
Klokken 23. maj 2011 kl. 11.35 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Tusind tak for svar! Jamen så er der jo intet andet for en at kaste sig ud i det! Så må jeg bare lige ha' fat i bogen på biblo :)
mvh Martina

 
Klokken 2. juni 2011 kl. 11.24 , Blogger Lorgen Design sagde ...

Hei, så kul den var! Den vil jeg gjerne forsøke meg på. Kan jeg værsåsnill få oppskriften? Heder og ære vil du selvfølgelig få på bloggen min :)

 
Klokken 2. juni 2011 kl. 17.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lorgen
Hæder og ære kan man vist ikke sige nej til:)
Du skal bare klikke på "her" i indlægget, så kommer du direkte til opskriften!
Skriv endelig, hvis du har problemer med at hente!
Kh Cecilie

 
Klokken 3. august 2011 kl. 09.28 , Anonymous Anonym sagde ...

Lækker blog - jeg er nu fast læser :-) Tak for kigget og god dag :-)

 
Klokken 25. august 2011 kl. 21.19 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

TAK for opskriften på ELgen Helge. Jeg har nu fået hæklet mig en Yrsa, se evt her: http://pif-paf-puf.blogspot.com/2011/08/elgen-yrsa.html?showComment=1314299812858#c5519183835564508521
:-)

 
Klokken 30. august 2011 kl. 12.42 , Blogger bade-and sagde ...

Jeg synes altså ham Helge er en rigtig fin fyr. Er det muligt der er nogen der kan forklare mig hvordan man hækler med dobbel garn? Har søgt og søgt på nettet uden held. Det er sikkert gangske logisk men er der ikke nogen der vil forklare det i deltajere til mig? Tager man to garnnøgler i samme farve, ligger enderne op langs hinanden og lader som om det er en tråd?

 
Klokken 30. august 2011 kl. 12.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Bade-and: Der er to måder, du kan gøre det på:)

- Du kan bruge 2 ens garnnøgler, så du hækler med begge to på en gang

- Du kan bruge 1 nøgle og fiske enden ud fra midten af garnet, så du har fat i begge ender.

Jeg bruger begge metoder, og til Helge vil jeg anbefale 2 nøgler i mule og grundfarven, mens striberne sagtens kan være 1 nøgle, hvor du hækler med begge ender.

Skriv endelig, hvis det ikke giver mening:)

Rigtig god fornøjelse!
KH Cecilie

 
Klokken 25. september 2011 kl. 09.33 , Anonymous Anonym sagde ...

Kære Cecilie
Vil du hjælpe? Har hentet din opskrift ned, men jeg forstår seriøst ikke den første linje, hvor du skriver at man skal sno garnet to gange rundt om fingeren og så lave fem masker omkring?! Kan du måske forsøge at forklare det lidt anderlede, for det vil ikke lykkes for mig :-( Tak for din skønne blog!

 
Klokken 25. september 2011 kl. 20.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lilla
Det kan du tro, at jeg vil. Hvis du klikker på linket her, kommer du til en youtube video, hvor de viser, hvordan man laver en magic loop/ring, som det hedder:

http://www.youtube.com/watch?v=kvjYPFBP85c

Hvis det bliver for omstændigt, kan du også hækle to luftmasker istedet, og så starte de 5 fastmasker i 2. maske fra nålen.

God fornøjelse og skriv endelig, hvis du har andre spørgsmål:)

Kh Cecilie

 
Klokken 2. oktober 2011 kl. 13.14 , Anonymous Anonym sagde ...

Ha ha ha, tænk at noget jeg synes var SÅ SVÆRT pludselig blev SÅ LET :-) Tusind tak for hjælpen :-)

 
Klokken 6. oktober 2011 kl. 22.19 , Blogger Heidi sagde ...

Takk for supert Elge oppskrift!! Har endelig fått min Helge ferdig! Hilsen Heidi

 
Klokken 24. oktober 2011 kl. 09.46 , Blogger Tante Ung sagde ...

Orv hvor er han lækker. Jeg vil gerne hækle ham til min datter, før hun er helt færdig med at være glad for bamser.
Jeg har linket til min blog, håber det er ok?

 
Klokken 27. oktober 2011 kl. 20.38 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

På 25. Række hækles over de første 10 m, vend med en lm og hækl 24. Rk over 6
m.
Vend med en lm, hækl 6 fm.
Tag 1 m ind i slutningen af hver af de næste rk, til der er 1 m tilbage.
Fortsæt ned langs den ene side af spidsen og hækl 4 fm. Vend med en lm.
Hækl 4 rk mere. Bryd garnet
Sæt garnet til spidsen i den anden side, og hækl 4 fm. Vend med en lm.
Hækl 4 rk mere. Bryd garnet – lad en lang ende være til fastsyning.

Her går jeg i stå, har hælklet de 2 rækker af 14 masker men laver jeg 24 rækker med 6 masker kommer nummer 2 hak i geviret jo ikke, eller er det mig der misforstår opskriften helt?? Håber virkelig du kan hjælpe mig, har ikke hæklet hovedet endnu for tænkte jeg ville starte med geviret men kan slet ikke få det til at se ud som det skal så nu må jeg spørge :-)

 
Klokken 15. november 2011 kl. 22.48 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

Hej igen! Endnu et problem :-) afslutter du med en kædemaske efter hver omgang? og starter med en lm?

 
Klokken 29. december 2011 kl. 21.21 , Blogger Unknown sagde ...

Hej Cecilie
Er først for nylig "faldet" over din blog, men sikke da en blog og sikke nogle opskrifter du deler ud af, der er indtil flere der allerede er sat på min "det kunne jeg godt tænke mig at lave" liste :o)
Jeg har selvfølgelig fluks tilføjet mig som fast læser, og håber jeg inden længe kan præsentere et færdigt projekt (hæklet efter en af dine opskrifter) på min side :o)

De kærligste hilsner
Jill

 
Klokken 29. januar 2012 kl. 21.50 , Blogger sida sagde ...

TUUSEN takk for oppskrift! Jeg har nå heklet Helge til en venninne! Morsomt!! :o)

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 12.24 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej .. Hvor er den sød. må jeg ikke få opskriften.. Min mail er jeannesvb@otmail.com..
M.v.h
Jeanne

 
Klokken 6. februar 2012 kl. 12.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeanne du kan finde linket til opskriften oppe i teksten. "Find pdf her!" Tryk på HER.
God fornøjelse:)

 
Klokken 8. marts 2012 kl. 09.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Nejjj hvor er han bare fin. Jeg må lave ham når jeg får tid. Jeg håber det er ok med dig at jeg linker til dig her på min blog. Hilsen en anden hækle,symoster og blogger

 
Klokken 8. marts 2012 kl. 09.45 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kan du tro, det her:)
Hav en dejlig dag!

 
Klokken 10. marts 2012 kl. 11.50 , Blogger Birgitte sagde ...

Hei! Takk for at du deler et slikt flott mønster! Helge var virkelig lekker:) Elgen har stått på må-lage-listen min lenge, og nå er han endelig ferdig. Du må gjerne se innom bloggen min for å se på det ferdige resultatet:) God (h)Elg:)

 
Klokken 27. juli 2012 kl. 09.03 , Blogger bla sagde ...

Vi siger 1000 tak for vidunderlig opskrift ;o)

Min Helge er her og han skal rejse til Island og bo om nogle dage...
http://deteranna.blogspot.dk/2012/07/hvem-eller-hvad-er-helge.html

 
Klokken 2. august 2012 kl. 18.56 , Blogger LillaPanter sagde ...

Hei!
Her er min Helge: http://lillapantershverdachsliv.blogspot.no/2012/08/elgen-helge.html

Tusen takk for oppskrift!

 
Klokken 16. august 2012 kl. 04.16 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej
Hvor er den sød - kan desværre ikke åbne filen....
Kan du hjælpe ??

 
Klokken 16. august 2012 kl. 04.42 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej
Kommer du ikke videre til pdf'en, når du klikker på "her"?
Ellers send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com, så sender jeg linket til dig:)
Mange hilsner
Cecilie

 
Klokken 23. august 2012 kl. 19.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Kan du ikke også sende opskriften til min mail: carina_kjaergaard@hotmail.com

Den er bare super skøn, håber ikke den er for svær, for jeg er ikke så god til at hækle endnu :)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 08.39 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Carina
DU skal bare klikke på linket ude i sidebaren, så kommer opskriften frem:)
Den er meget lige til... Fastmasker, ind og udtagninger.

God fornøjelse:)

 
Klokken 1. september 2012 kl. 23.15 , Anonymous Ditte sagde ...

Hej Cecilie:-) Hvor er den bare fin, den bliver jeg simpelthen nødt til at få lavet. Jeg ønsker mig brændende et rigtigt Elgehovede, men da dette ikke lige kan lade sig gøre, er denne her da et glimrende alternativ ikk?? :-) Jeg vil gerne have lavet den i de brunlige farve (sort gevir) men hvad hedder den brune farve og hvor kan man købe den?? Lige en sidste ting: Hvor er du bare skide dygtig & vildt kreativ.
God weekend. Mvh Ditte

 
Klokken 1. september 2012 kl. 23.20 , Anonymous Ditte sagde ...

Hov og forresten, hvor mange nøgler skal jeg bruge af de 3 farver?? På forhånd tak :-)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 19.23 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej. Er du sød også at sende mig opskriften? Jeg kan ikke få linket til at virke.
På forhånd tak:)

trinebeyer@hotmail.com

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 16.56 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie

Kunne rigtig godt tænke mig at prøve at lave en Helge. Vil du sende mig opskriften på brandt.annesophie@gmail.com?

mvh
Anne-Sophie

 
Klokken 18. oktober 2012 kl. 09.43 , Blogger Elin på landet sagde ...

Hei, jeg fant denne fantastisk morsomme elgen i dag, jeg håper jeg klarer å hekle den!

 
Klokken 22. oktober 2012 kl. 14.51 , Blogger Camilla Wriedt sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 22. oktober 2012 kl. 14.53 , Blogger Camilla Wriedt sagde ...

Jeg opsnappede lige at opskriften lå i sidebaren :) Tusind tak!

 
Klokken 3. november 2012 kl. 21.56 , Blogger Charlotte sagde ...

Hvor er det bare en fed elg... Men jeg får en error 404, når jeg trykker på linket til PDF filen. Vil du måske sende opskriften til mig charlotte.hyltoft@gmail.com

 
Klokken 5. november 2012 kl. 07.29 , Blogger Trine / Kvalitid sagde ...

Hej Cecilie, må jeg få en kopi opskriften på Helge? :-) trine.hornboell@gmail.com

På forhånd tak

 
Klokken 9. november 2012 kl. 23.51 , Blogger H og M sagde ...

Hej Cecilie, jeg vil meget gerne have en kopi opskriften på Helge, hvis jeg må? :) Han er bare SÅ fin! malanjensen@gmail.com

På forhånd mange tak!

 
Klokken 10. november 2012 kl. 22.21 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie.
Jeg vil meget gerne prøve kræfter med denne opskrift, men jeg kommer ikke videre til pdf filen. Der står der er en fejl. Dette er jeg desværre rigtig ked af, og vil derfor hører om jeg kunne få den sendt via mail. min mail er: louise_sophia@live.dk
På forhånd tak.
Kh Louise Sophia

 
Klokken 10. november 2012 kl. 22.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej alle
Jeg har flyttet mine opskrifter til en ny host. Klik på fanen Free patterns og kom til de nye links.
God fornøjelse:)
*/Cecilie

 
Klokken 6. januar 2013 kl. 16.44 , Blogger H og M sagde ...

Hej Cecilie!

Jeg er i gang med at hækle den fine Helge. Det er gået fint indtil nu, hvor jeg skal til at hækle ører. I opskriften står der i begyndelsen "14 m + 2 lm", er de 14 masker luftmasker eller fastmasker i en ring, eller hvordan?? Ellers mange tusind tak for en skøn blog og opskrifter! :)

 
Klokken 9. marts 2013 kl. 11.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Hejsa.
Linket til PDF'en virker ikke længere. Har du fjernet opskriften?

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 16.36 , Blogger Unknown sagde ...

Hejsa

Er total vild med Helge, og vil meget gerne hækle ham til mit lille barnebarn.... Men jeg får også Errror, når jeg klikker under Free Pattens.
Vil du sende opskriften til birgittekonge@gmail.com
På forhånd tak og rigtig god påske

De bedste hilsner
Birgitte Konge

 
Klokken 27. maj 2013 kl. 13.28 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej :)

Jeg vil også vildt gerne hækle Helge, men linket til opskriften virker ikke mere, så må jeg også gerne få opskriften sendt pr. mail?
Dittesmoelf@hotmail.com

Mange tak :)
Ditte

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 08.11 , Blogger anne-mette sagde ...

Hej cecilie.
hvor er det nogle rigtig fine ting du laver.
jeg havde tænkt mig at skulle igang med en Helge, men jeg kan ikke komme ind på siden.
kan det lade sig gøre at få dig til at sende den til mig på mail? så vil jeg blive rigtig glad.
min mail er annemettenoe@gmail.com

på forhånd tak
Anne-Mette

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 23.19 , Blogger Unknown sagde ...

Hej Cecilie :)
Jeg vil rigtig gerne have denne opskrift, men kan ikke åbne den :/
Det er lige hvad min svigerfar skal have i fødselsdagsgave, han klager altid over at jeg aldrig laver noget til ham, og da han er jæger ville en elg da være den perfekte gave til ham!

Så jeg ville være ovenud lykkelig hvis du ville kunne sende opskriften til mig! :)

Hilsen Camilla
www.kage-milla.blogspot.dk

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 23.34 , Blogger Cecilie sagde ...

Kære alle
Opskriften kan hentes via det nye link under fanen Free Patterns. Klik på teksten under billedet.
God fornøjelse :)

Kh Cecilie

 
Klokken 15. juni 2013 kl. 21.25 , Anonymous Anonym sagde ...

Kære Cecilie
Sådan en har jeg drømt om meget længe, så mange tak for opskriften. Er netop gået i gang :-)
Mvh. Mette

 
Klokken 3. juli 2013 kl. 20.00 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej hej

Jeg kan ikke åbne linket - heller ikke inde under Free patterns. Vil du sende det i en mail til mig? kristina_mark@yahoo.dk

På forhånd tak - den er så fin :-)

 
Klokken 23. juli 2013 kl. 17.07 , Anonymous Anonym sagde ...

Hvor er den fin.
Min Helge er her: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151705630488941&set=a.10151582862888941.1073741825.686638940&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2F603005_10151705630488941_754322806_n.jpg&size=960%2C720

 
Klokken 27. april 2014 kl. 21.53 , Anonymous Anonym sagde ...

This design is wicked! You obviously know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Here is my web-site - Riot Point Generator

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start